Wednesday, November 28, 2012

MAHA 2012 @ MAEPS 23 November - 2 Disember 2012

assalamualaikum semua...

1st time p MAHA. member nana la ajak sebab diorang pun xpenah p. hari 1st p masa 23 november tu da ramai da orang. sesak jalan. penat tak terkata jalan sana sini. sampai je terus p dekat exhibiton halls. setiap dewan kitorang masuk.

and semalam nana p dengan en.kimie. p bahagian buah-buahan pulak. en.kimie beli nangka madu RM5 sebekas. nengok gerai durian berebut2 orang dok makan. free la kot. memang ramaila.


so pada sapa-sapa yang belum p mai la berkunjung ke MAHA 2012. last 2 disember ni. sempatla kalau nak bawak family hujung minggu ni. parking RM3 per entry.


MAHA 2012 header 

















gambar-gambar credit to http://www.maha.gov.my

Namie Beauty

8 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

kalau dekat lama dah yui p..

AnneRaini said...

akak memang nak pergi tp asik hujan jer susah tau nak bawa anak..kalau akak sorang memang gamble je..hehe

are_lin@yu said...

prgi ke nana..npa xgtau tdk lh jmpa..hihi

IntaNBerliaN said...

jauh sgt maha ni, setakat tgk gambar je la :-)

sHaRiNa eLyaNa said...

eh ada kuar MHI la nana td hahaha

nik ros said...

bestnyer,teringin nak pi.tapi tak ade org nak bawak pi sna..hehe

::CIK LYNN:: said...

srnoknya nana dok dkat sna...so, sng la p...

sHaRiNa eLyaNa said...

done white :)