Thursday, November 27, 2014

Giveaway Special Mama & Bayi bernilai RM 750.00

http://www.vitaminhouz.com/2014/11/giveaway-best-buat-mama-bayi.html 

KLIK BANNER UNTUK JOIN...mummies2 cepat rebut peluang ni!

Kenapa anda perlu berjimat CERMAT?
Keistimewaan SAMSUNG Galaxy Note 4
Tips atasi masalah bateri smartphone cepat habis
Nak masuk majalah tak? FREE Makeover n Photoshoot
Masalah rambut rosak,dapatkan Dove Intense Repair secara PERCUMA
FREE seats from AirAsia, promo ends 16 November 2014!
AMBI PUR! Kesegaran sehingga 60 hari
Belajar bahasa Korea

"Giveaway kerusiburok: Ole-Ole Phuket!"

hai semua blogger!

seperti yang korang semua maklum, kerusiburok akan bercuti ke Phuket awal Disember ni (baca entri kerusiburok ke : PHUKET (intro))

jadi, kerusiburok bercadang nak bagi ole-ole dari Phuket kepada blogger2 sekalian.

bermula 25 Nove 2014 hingga 3 Dec 2014
KLIK banner di atas untuk sertai.

OLE-OLE utama akan diberi kepada 3 pemenang bertuah.
tapi kalau ramai yang join segmen giveaway ni,
saya akan tambah 7 lagi ole-ole untuk blogger bertuah!
hehehe

3 x Ole-Ole Utama = T-shirt kenangan dari Phuket
(sebab tu conduct giveaway awal-awal, nanti pemenang boleh dapat saiz baju yang betul hehe)


JOM SERTAI! Mana tahu korang bertuah! Klik Banner kat atas tu ye untuk syarat yang simple :)


jom join ramai-ramai. ajak blogger lain sekali yer!
di samping bersegmen, boleh jugak kita berblogwalking dan berkenalan! hehehe

babai.
Kenapa anda perlu berjimat CERMAT?
Keistimewaan SAMSUNG Galaxy Note 4
Tips atasi masalah bateri smartphone cepat habis
Nak masuk majalah tak? FREE Makeover n Photoshoot
Masalah rambut rosak,dapatkan Dove Intense Repair secara PERCUMA
FREE seats from AirAsia, promo ends 16 November 2014!
AMBI PUR! Kesegaran sehingga 60 hari
Belajar bahasa Korea