Thursday, July 28, 2016

Giveaway Minyak Wangi Braveheart & Sweetheart DD Cosmetics Di Mialiana.com



MINYAK WANGI BRAVEHEART


Braveheart merupakan minyak wangi lelaki khusus untuk memberi motivasi golongan ini supaya berani berhadapan dengan kehidupan, kenyataan dan segala kemungkinan.

Ia tampil menguasai seluruh jiwa pemakainya. Membangkitkan iltizam seorang lelaki  yang sempurna. Haruman penuh imaginasi. Gandingan aroma anggur yang menggiurkan, membawa mesej tersendiri pada diri pemakai. Haruman ini membawa dimensi baru untuk lelaki urban yang masih tersimpan ke jiwa kedesaannya. Ekstrak anggur, musk dan casmerewood memberi percikan nota-nota haruman yang penuh maskulin dan ikonik.

Komposisi segar ini mampu memperkasakan penampilan jejaka yang memakainya. Gabungan ramuan inilah yang diperlukan setiap lelaki hebat dalam misi berinspirasi. Lelaki di sebalik Braveheart berjiwa pelindung, gagah, penuh wibawa dan kekal romantik.



MINYAK WANGI SWEETHEART


Haruman yang telah memukau ribuan pencinta dan pengumpul minyak wangi. Diinspirasikan dengan bau tumbuhan dan boleh dibawa solat.

Sweetheart digambarkan ibarat semanis bayangan wajah, kesempurnaan dan keanggunan. Haruman ini dirumus khas dengan pati segar yang memukau kalbu berunsur haruman terpilih seperti vanilla, rose, buah plum dan mandarin.

Aroma sweetheart menjanjikan kepuasan, keseronokan dan keindahan. Setiap nota haruman ini memberikan keasyikan berbeza. Vanila mengusik peribadi pemakai dengan gaya feminin. Manakala mandarin melayangkan kesegaran, menitip kecergasan. Nota haruman buah plum membangkitkan energi dan kemanisan.

Kelebihan & Keunikan Minyak Wangi Braveheart & Sweetheart

Minyak wangi keluaran DD Cosmetics diinspirasi dengan bau tumbuhan dan semulajadi serta boleh dibawa solat. Pati minyak wangi Braveheart dan Sweetheart diimport dari Paris. Kemudian, ekstrak haruman ini diformulasikan mengikut kesesuaian dan cita rasa pengguna Malaysia. 

Haruman ini mampu bertahan 12 hingga 24 jam sehari dan bergantung dengan aktiviti yang dilakukan.

Harga mampu milik juga ditawarkan kepada pengguna iaitu hanya RM49.90 sebotol yang berukuran 30 ml manakala untuk Sabah Sarawak hanya RM59.90.

PEMBELIAN SECARA ONLINE VIA STOKIS KERINCHI – KIOSK ONLINE TERMURAH

Kerinchi.com merupakan pemborong, pengedar dan penjual online pelbagai produk kecantikan, kesihatan bagi Putrajaya, Bangi, Sepang, Salak Tinggi, Puchong, Kajang, Seri Kembangan dan seluruh Malaysia.

Antara produk kesihatan dan kecantikan yang dijual di Kerinchi.Com ini ialah D’Herbs, V’Asia, Jamu Ratu Malaya, Tropica Bioherbs, Jamu Jelita, Jamu Ratu Dara, Jamu Mirafica Plus dan DD Cosmetics

Instagram : @KerinchiDotCom
WhatsApp: 018-233 1211


DD Cosmetics sangat mengalu-alukan mereka yang berminat untuk mendaftar menjadi stokis dan ejen. Sebarang pertanyaan mengenai produk boleh hubungi:-

WhatsApp: 019-2018 014





SILA JAWAB SOALAN-SOALAN BERIKUT
  1. Umur anda? 27 tahun 
  2. Jantina anda? Perempuan
  3. Saya patut dipilih oleh DD Cosmetics dan seterusnya bersetuju untuk membuat entri review minyak wangi Braveheart / Sweetheart berdasarkan pengalaman saya kerana saya suka berkongsi dengan mereka diluar sana apa sahaja yang saya rasakan ianya menarik dan semestinya minyak wangi Braveheart / Sweetheart ini dapat menarik lebih ramai pengguna diluar sana dengan kelebihan dan keunikannya tersendiri.

Giveaway Minyak Wangi Braveheart & Sweetheart DD Cosmetics Di Mialiana.com ini dianjurkan pada 19 hingga 29 Julai 2016 oleh blogger Mia Liana dengan kerjasama DD Cosmetics dalam mencari 15 orang blogger. Kepada blogger yang berminat nak join, sila klik SINI. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.

Namie Beauty

BENGKUNG MODEN CUSTOMADE UNTUK IBU BERPANTANG

Assalamualaikum semua...

Entry kali ni istimewa untuk ibu-ibu selepas bersalin atau berpantang :) Eh bukan tu je. untuk bakal ibu dan kaum wanita diluar sana jugak.... Sememangnya wanita kecantikan dan kesihatan tidak dapat dipisahkan. Even dah bersalin. Dah ada anak ramai tetap nak kekal langsing sihat cantik menawan kan. Lagi lagi tang ukuran badan.  Nak ikut shape gitu. Perut pun tak menggeleber. Yang paling penting bukan luaran je nak nampak cantik. Dalaman pun sama. Nak pakai lama orang kata. Takdala kembang sana sini. Betul tak ?

Okay yang mana tengah mencari bengkung semoga entry ini membantu ibu-ibu dan seangkatannya :) Yang nak kurus. Nak slim. Nak kekal langsing. BENGKUNG MODEN CUSTOMADE direka khas untuk ibu-ibu yang bersalin melalui kaedah normal atau pembedahan (ceaserea). Ia boleh mula dipakai dalam masa 24 jam selepas bersalin. Bengkung moden ini sangat praktikal, berkualiti, efektif, elastik, mudah dan selesa dipakai.





Bengkung moden ini diperbuat dari kain berkualiti iaitu cotton scrub. Tidak panas dan ianya menyerap peluh. Ianya juga terletak kemas apabila dipakai dan tidak akan bergerak ke bawah.

Material : 
* Fabrik dari cotton scrub yang sejuk
* Pelekat velcro yang kuat dan tidak mudah tanggal
* Lapikan pelekat yang tidak berbulu
* Mudah dibersihkan
* Melekat dibadan dan pinggang

***********************************************************

3 panel bengkung
Lebar : 38"
Tinggi : 14"

Free size : S fit XXL

***********************************************************

Cara Pemakaian



1. Mula-mula tarik ketat-ketat & lekatkan panel yg atas (panel 1) dan bawah (panel 3) lihat seperti dalam gambar
2. Terakhir tarik ketat panel yang tengah (panel 2)
3. Ikut cara pemakaian ini dan ketat bengkung ikut keselesaan anda


##Tutup jahitan dengan pad sanitary yang panjang sebelum lekat bengkung (yang lurus panjang ada dijual difarmasi)



PERHATIAN

🚫 Jangan seterika bahagian elastic dan juga bahagian berbulu
🚫Jangan basuh menggunakan mesin, sebaiknya basuh dan berus dengan tangan
🚫 Bersihkan bahagian pelekat supaya bengkung dapat melekat dgn sempurna.

Mudah aje kan..kan... ***************

Kelebihan Bengkung Moden 


Kualiti material yang terbaik dengan panel yang kemas menutup keseluruhan bahagian perut dari bawah dada sehingga ke punggung.

Ikatan bengkung yang kemas dan sempurna. Menggunakan velcro yg berkualiti, kuat dan tak berbulu.

Panjang lilitan sesuai untuk semua size badan si ibu. Harga juga sangat berpatutan dan tahan lama.

Berfungsi sebagai sokongan kepada perut lepas bersalin agar boleh berdiri dengan lurus dan mudah bergerak. Juga untuk mengelakkan dari berasa sakit setiap kali terbatuk atau terbersin. Ia boleh mula dipakai dalam masa 24 jam selepas bersalin
Berfungsi membuang angin di dalam badan dan mengelakkan badan daripada masuk angin

Berfungsi mengempiskan perut dan memulihkan keadaan kulit perut seperti mengurangkan kesan regangan, melicinkan serta menghilangkan tompok-tompok hitam pada kulit perut.

🔹Mengembalikan kedudukan peranakan dan mengelakkan rahim jatuh
🔹Mengecutkan rahim selepas bersalin
🔹Mengelakkan masalah perut buncit dan menggelebeh
🔹Mempercepatkan pengeluaran darah kotor
🔹Mengembalikan berat badan supaya badan kembali ke berat asal sebelum hamil
🔹Mengurangkan rasa sakit pada perut selepas bersalin
🔹Mengetatkan perut dan otot-otot yang longgar semasa kehamilan
🔹Melindungi organ dalaman dan membolehkannya mengecut dengan cepat serta kembali ke kedudukan asal.

🔹Menegangkan kulit yang menggeleber dan menguatkan otot-otot yang tegang selepas bersalin dalam masa yang singkat.
Testimoni pelanggan juga ramai yang berpuas hati sebab badan mereka lebih cepat mengecil, kendur2 kulit tak menggeleberdan shape badan lebih langsing.




Macamana Nak daptkan Bengkung Moden Customade ni ???


Hubungi 📲


Page Facebook : Namie Eshoppe
SMS/Whatsapp/Telegram : 013-5914674
Email : nana.kimie@yahoo.com

CEPATTTT!!!

Dapatkannya sekarang dengan harga promosi raya ! Jimattt :)
Ada FREE GIFT lagi tau !

1 x Bengkung Moden Customade
1 x sabun selulit atau breast (sementara stok masih ada)

Terima Kasih ~
Namie Beauty