Thursday, August 21, 2014

Saya mahu duit raya daripada sekilass.com

http://sekilass.com/2014/07/28/selamat-hari-raya-1435h2014-giveaway-sekilass-com

KLIK BANNER DI ATAS UNTUK JOIN

...................................................................


gambar candid di Hari Raya Kedua 2014 

lokasi : rumah kenalan kakak sulungku
boleh kata rutin tahunan apabila kami sekeluarga pulang beraya dikampung. satu keluarga serbu tuan rumah. alhamdulillah..semoga ikatan yang dibina kekal hingga ke akhir hayat :) 

ingat lagi kata2 mak kepada kenalan kakakku semasa kami bersalam-salaman untuk pulang:
" makcik anggap kita ni satu keluarga ye. semoga hubungan kita kekal hingga ke syurga"
sungguh2 makcik tu berkata sambil peluk mak dan pandang kami...:')


................................................................

Saya mahu duit raya daripada sekilass.com kerana saya mahu sumbangkan sedikit sebanyak bantuan khususnya untuk umat Islam di Syria. Dan duit raya yang selebihnya untuk simpanan saya pada masa hadapan.




Tips mudah jimat minyak kereta!
I'm a COFFEE LOVER!Cucur bawang Kopi O
Design terbaru Volkswagen! Apa komen anda?
Nak internet laju?? Jom tukar ke Celcom First One Plan!
Gosip artis : Haish...apa yang Izzue Islam dan Yana dah buat ni?
Ermmmm..Honeymoon kat Japan or Singapore pun best jugak kan;p
Volkswagen Golf R! Nak menang kereta VW sebijik? Hit the track NOW!
Nanges tengok abang ni dapat dua puloh ribu!:')

Thursday, August 7, 2014

Segmen Bloglist August irrayyan.com

http://www.irrayyan.com/2014/08/segmen-bloglist-august-irrayyancom.html 

KLIK BANNER UNTUK JOIN
 
Tips mudah jimat minyak kereta!
I'm a COFFEE LOVER!Cucur bawang Kopi O
Design terbaru Volkswagen! Apa komen anda?
Nak internet laju?? Jom tukar ke Celcom First One Plan!
Gosip artis : Haish...apa yang Izzue Islam dan Yana dah buat ni?
Ermmmm..Honeymoon kat Japan or Singapore pun best jugak kan;p
Volkswagen Golf R! Nak menang kereta VW sebijik? Hit the track NOW!
Nanges tengok abang ni dapat dua puloh ribu!:')