Monday, October 28, 2013

Five. Four. & Three star. terima kasih kawan2 sudi sumbangkan bintang2 ni :)


Namie Beauty

7 comments:

pha is said...

pergh.. full star untuk large rectangle.. tahniah...

Nur A.Z said...

hebat betul full star utk large rec. haha. takpe sayaklik skyscraper churpchurp lah pulak. sikit je bintang tu

Nurullai Abdullah said...

Nana, apa benda bintang2 ni eh? Macamana nak dapat bintang2 tu? N mn nak tgok bintang tu?

Lieya Von Jay said...

wow tahniah nana ^_^

Ainim Suju said...

banyaknya bintang..blink blink

Nurullai Abdullah said...

Saya da tgok nana, tapi knp kat tmpt saya yang dua lg tu tak de.ada leaderboard tu je dapat jgk lah 3 bintang.tapi kenapa kat tmpt saya ni tak de list large rec n skyscraper tu ye, jangan kata bintang, nama tu je pun tak de.napa eh?

Sally Samsaiman said...

welcome..hahaha...tetiba kan :)