Friday, January 20, 2012

Malang tidak berbau.....

assalamualaikum semua...

selamat pagi! malam tadi ayah nana buat doa selamat cket. abang nana accident baru neh. kereta dia berpusing dua kali. mujur takda apa-apa. esoknya nana dapat call dari akak en.kimie.

akak : assalamualaikum nana
nana : waalaikumussalam..ha kak, napa?
akak : nana nombor kimie lagi satu tu berapa ye?
nana : 01x-xxxxxxx
akak : ooo...2732 ye. dia kena present tu bila ye?
nana : rasanya sekarang sebab tadi dia ada mesej 
akak : ooo...yeke..abes pukul berapa?
nana : nana tak tau la kak
akak : ok takpa takpa. mekaseh nana
nana : ok kak..


takda pulak nana tanya napa. rupanya bila en.kimie dah abes presentation. dia mesej nana bagitau adek dia accident. petang tu jugak en.kimie balek qlate. so sekarang neh en.kimie ulang alik ke hospital. nana doakan semoga adek en.kimie cepat sembuh.

nota kaki : malang tidak berbau..semoga kita semua dilindungi-Nya....

Namie Beauty

7 comments:

CIK MAY said...

betul tu..malang mmg tak berbau...dah penah eksiden dgn tunang...smp ari ni kete tak siap g kat bengkel..

Marina said...

bahaya kan...takut je..kadang2 kiter bawak elok2 orang plak yang hentam kiter..haish..

nanakimie said...

cik may : dah lama ke cik may xcden?mujur cik may n tunang selamat...kete xpe boleh baiki,huhu...

sis marina : aah,bahaya kan sis...adek kimie xcden tu sebab kete langgar dia,maen keluar je simpang xnampak motor lalu...tu la, kdg bawak elok,org laen pulak hentam kte...huhu...

yad'z said...

hope adik dia cepat sembuh.. =)

nanakimie said...

amin....mekaseh doakan cik yad'z

fieda said...

SEMOGA ADIK ABE KIMIE CAPAT SEMBUH..

nanakimie said...

amin.....tq sis doakan..