Saturday, May 19, 2012

Nonton Piala FA Kelantan vs Sime Darby (◕‿◕✿)

assalamualaikum semua...

sekarang ni berlangsungnya final piala FA kat stadium bukit jalil. dari mana cik nana tau? harusla dari en.kimie ^-^ siap kata macam ni kat nana.

" malam ni nak p kedai nengok bola "

" kalau la takda keje minggu ni da p da stadium bukit jalil sekarang "

alola...negeri sendiri lawan harusla semangat kan:) takpa la xdapat p pun. janji dapat nengok. yang penting jimat tenaga and duet^-^ nak p stadium tu minyak tol lagi. huhu...

tapikan nana try jugak nengok online tadi. takda pun bola nya. maher zain je dok nyanyi...kalau kat umah ni da join da abah nana nengok bola:)

Namie Beauty

5 comments:

::CIK LYNN:: said...

nana, ari ni kelantan cti...hehe

Ezy Chiaki said...

yea! kelate menang!
gomo kelate kelate..
pdn muke sime darby kaloh..
aritu buat ganu kalah ngn die..
haha

aimie amalina said...

heee
suke la tu kelate monang
heheheheh :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

huhu,tak tgk pon =)

IntaNBerliaN said...

akak xtgk plak baru ni..