Thursday, June 14, 2012

singgah Jusco Au2 Setiawangsa (◕‿◕✿)

assalamualaikum semua...

ahad baru neh masa otw hantar nana balek u, my sis singgah jusco au2 setiawangsa. p sesaja je. takda beli apapun. masuk je jusco tu terus akak nana ajak hero2 maen kat bahagian atas.



tak dilayannya makcik dia neh dok snap-snap pic



dalam dok snap terselit rebecca and suami



abes semua mainan token2 ni abangah aufi nak naek



si dobot neh bawak la jenjalan memana. tidoje. da bangun mintak susu



masuk dalam ni kena bayar rm3 sorang untuk 20 minit



dah naek car nak naek motor pulak



vroooom....vroooom

si adek tak puas pun maen kat sini. ajak balek takmo. last-last terus papa dia dukung. nanges sat je. pastu mintak botol susu dia. lapar la da penat maen...haish abangah abangah.....


Namie Beauty

19 comments:

Masya said...

hihihihi.. siap ade gambar atris kat belakang...

nuyui a.k.a miss YUI said...

geram tgk si debab tu!

nur anis said...

hehe..boleh pulak terselit rabecca tu...

p/s : gajah tu dekat zoo melaka..:)

eintan nurfuzie said...

dorg byk tempat tuk kanank2 kan skrg ni..ipoh pun sme

nur anis said...

p/s : saya 4 beradik la jannah..huhu..

Zie Madini said...

ALOLOLO...comel!

fatin hanani said...

bestkan tgk kanak2nya tempat main ni...
macam nk masuk jadi kanak2 balik hihihi

::NureeN:: said...

anak kita sama g jln2 tdoq ja bangun mintak susu heheh... x lama lg sama bambam la yerr

IntaNBerliaN said...

budak2 mmg sk g sini kan... banyak mainan :-)

PinkUmmi said...

anak akak suka main nih kalo jalan jalan

::NureeN:: said...

hehhehe.. sori yerrr :)

nanakimie said...

@Masya haish,tula:)

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI hehe~

nanakimie said...

@nur anis aah,mula xperasan pun dia..last2 baru cam...oo,kat melaka ke,hee:)

nanakimie said...

@eintan nurfuzie oo,cik eintan dok ipoh yer...aah,bykje tmpat menan utk diorang...nak bg leka,nati senangla mama diorang nk shoping,ayah jaga bebudak,hee...

nanakimie said...

@Zie Madini hee,baby sis nati pun mesti comel mcm mama dia:)

nanakimie said...

@::NureeN:: nana belum tawen lg sis,tu anak akak nana:)

nanakimie said...

@IntaNBerliaN aah,abes duet bli token jela,hee:)

nanakimie said...

@PinkUmmi hee,kalo nana jadi diorang pun nana suka je maen kat sini:)