Wednesday, June 13, 2012

Wordless Wednesday...Tembikai Kuning (◕‿◕✿)


Namie Beauty

27 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap juga ni.

haz said...

lgi suka tembikai merah sebab tembikai kuning ni lg byk biji dan besar2 gitu.. haha

eintan nurfuzie said...

ni nk g cri ni

Masya said...

SUSAH NAK JUMPE KAN...

lieynanilaz said...

tak kira merah atau kuning...memang suka!!..

syawalsimpsons said...

sedapnyer..telan air liur ni..

Zie said...

Panas2 ni sedap kalau mkn tembikai.. tapi makcik lam pantang hukhuk

nur anis said...

suka lagi tembikai kuning dari yang merah..:)

Zie Madini said...

uiiii...fav watermelon akak tu. glup gluppp

Saya Disini said...

sedpnye

♥NuR SyAFiQah♥ said...

baru makan semalam..hihi

Norzie hany said...

Tembikai merah atau kuning mmg fav sis.

fieda said...

jarangnya kak fieda mkn tembikai kuning..

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI saya suka saya suka!heee:)

nanakimie said...

@haz dua2 nana suka^-^ aah,banding yg merah,kuning lg byk bijik..heee...xpe,jnj sedap:)

nanakimie said...

@eintan nurfuzie cari jgn xcari:)

nanakimie said...

@Masyatula,selalu yg ada jual siap potong2 tu yg merah je,tadi nmpk kuning terus nana beli,mmg da lama sgt xmkn:)

nanakimie said...

@lieynanilaz sama la kite sis^-^

nanakimie said...

@syawalsimpsons jom jom mkn buah tembikai ajak syawal sekali:)

nanakimie said...

@Zie xpe,nanti da lama sikit pas pantang sis makan ye:)

nanakimie said...

@nur anis hehe....tapi susah nak jumpa kan,ke kita yg xcari^-^

nanakimie said...

@Zie Madini oo,yeke sis...sedap2x!:)

nanakimie said...

@Saya Disini sedap sedap sedap:)

tiefazatie said...

sedap tue..hee

nanakimie said...

@♥NuR SyAFiQah♥ hee,nana baru dpt mkn hari ni:)

nanakimie said...

@Norzie hany sedapkan sis:)

nanakimie said...

@fieda huhu..tula,nana pun jumpa tadi,terus beli...mmg lama sgt xmakan:)