Monday, November 26, 2012

My Sis Wedding Day.....Part 2 (◕‿◕✿)

assalamualaikum semua...

selaen saudara mara jiran-jiran turut sama membantu memeriahkan majlis. dalam persediaan makanan kami gunakan khidmat catering makcik nana.


antara menu hidangan ayam golek


minuman : sirap bandung, sarsi dan cendol


tema lagu : istikharah cinta


booth aiskrim untuk para tetamu


jiran-jiran membasuh pinggan. masa ni rehat sat makan aiskrim^-^


pengantin pun da siap salin uniform. masa untuk basuh pinggan. acara wajib neh^-^


Namie Beauty

19 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

wajib sgt heheh..cuci jgn x cuci ya pengantin

hananhadila said...

bestnyee kenduri macam ni !

AnneRaini said...

wah sedapnye ada ayam golek..kawen nana nanti mesti ada kambing golek pulak..hehe

Myra Jay said...

Ayam golek tu nampak menarik :)

JaSSNaNi said...

hahaha.. mmg acara wajib bila habis kenduri.. kena sental peyuk belanga lah.. hehehe

Ena's Palace said...

sempat iklan dulu ek..mkn ais srim dulu pastu basuh mangkuk semula yer..

nuyui a.k.a miss YUI said...

beshnya menu ada ayam golek tu..

Miza Yusof said...

Meriah sangat kenduri macam ni.Gunakhidmat katering ke nana ? Kalau kat kampung ramai-ramai gotong royong untuk kenduri kendara orang panggil kenduri pakat. Menu ayam golek tu best :)

Tihara said...

as salam

best nya...meriah segalanya.alhamdulillah majlis selamat:)

nanakimie said...

@sHaRiNa eLyaNa hehe...tula,kira keja khas utk pengantin kan:)

nanakimie said...

@hananhadila aah,bestje bila saudara mara sesama berkumpul:) tambah pulak jiran2 sesama membantu:)

nanakimie said...

@AnneRaini haish,xdala sis...kawen nana nanti biasa2 je:)

nanakimie said...

@Myra Jay hehe...tula, tapinya nana xmakan sangat pun masa kenduri tu...da petang tu baru la sibuk cari nasik,naseb ayam golek ada lagi:)

nanakimie said...

@JaSSNaNi hehe......kesian pengantin kan^-^

nanakimie said...

@Ena's Palace aah,bagi can jiran2 makan aiskrim dlu..penat basuh pinggan:)

nanakimie said...

@Miza Yusof aah,makcik nana memang buat catering,selalu kenduri mintak tlg dia jela,umah pulak dekat2 je.heee....nengok gambar nampak macam gotong royong kan,maybe sebab ramai yang membantu:)

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI hehe...best2x!makan dgn sos dia,best sangat^-^

nanakimie said...

@Tihara tula sis,alhamdulillah...da selamat pun majlisnya:)

::CIK LYNN:: said...

meriahnya :)