Friday, September 27, 2013

SOGO Warehouse Clearance 26-29 September 2013



Namie Beauty

12 comments:

Puteri Kasih said...

pasti akan sesak dengan orang ramai nanti :)

Tihara said...

sepanjang hidop akak, akak pernah sekali je gi sogo, hahak :)

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

seronoknyaaa kalau dapat g shopping mcm ni tau ..yayy

::NureeN:: said...

alahaiii... klau dkt dh lama terjah hehee

Cik Itah@RRP said...

tak penah pegi hehhee

Mimi Azirah said...

Kompom berduyun org dtg

nanakimie said...

@Puteri Kasih semalam nana g takda sesak sangat..hari ni & esok mesti ramai:)

nanakimie said...

@Tihara hehe,,nana pun boleh bilang je kak,ni pun g dengan family akak,nana bukan jenis kaki shoping pun:)

nanakimie said...

@::NureeN:: hehe...:)

nanakimie said...

@Cik Itah@RRP takpa,cik itah sabahan kan? nanti dtg semenanjung boleh la g:)

nanakimie said...

@Mimi Azirah itula,semalam nana g dengan akak tak sesak sangat,hari ni kompom sesak:) ni pun akak nana nak g lagi,tak puas katanya^-^

nanakimie said...

sis umi: yeay!mama delysha suka shpoing rupanya:)