Monday, November 4, 2013

Pahang juara Piala Malaysia 2013, TAHNIAH pasukan Pahang :)

assalamualaikum semua...

alhamdulillah..berakhir sudah perlawanan akhir Piala Malaysia Kelantan vs Pahang malam tadi. tahniah buat pasukan Pahang! tahniah jugak buat pasukan Kelantan! nana pasti kedua2 pasukan dah buat yang terbaik. This is Pantai Timur hokay!:)

 

even hujan + keadaan padang yang basah pemain2 tetap berusaha memberikan persembahan yang terbaik. cuma iyela. adat perlawanan ada menang ada kalah. dan rezeki kali ni berpihak kepada pasukan Pahang...alhamdulillah:) 

setelah 21 tahun menanti..akhirnya..Pahang berjaya menjulang Piala Malaysia tahun ni. memang berbaloi bagi penyokong2 Pahang turun stadium shah alam malam tadi menyokong setia pasukan mereka walaupun boleh dikata hujan sepanjang perlawanan. harap semuanya tak demam la ye. tahniah & syabas sekali lagi buat pasukan Pahang!



Namie Beauty

6 comments:

adrianna syaz said...

Tahniah tu k pasukan pahang :)

YUS said...

Tahniah Pahang! Tahniah skuad tok gajah! ^_^

munirah rahman said...

tahniah untuk pahang... isi tabung sini yer :)

Farah Waheda Wahid said...

tahniah untuk kedua2 pasukan...kalah menang adat pertandingan kan nana...

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

alhamdulilah ..kedua2 pasukan pun tak kurang hebatnya ..dalam kesempatan ini ..umi nak mengucapkan selamat menyambut maal hijrah buat dear sekeluarga ..

asha hana said...

pahang daebak ! haha

#even hana tak minat bola. :D