Wednesday, January 29, 2014

Wordless Wednesday..Aiskrim Goreng Nestle..Nyummy!

Namie Beauty

23 comments:

msredcheesecake said...

eskem goreng pun da ada instant...

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

sYiRa LoKMaN said...

ada jual ek? nak beli laaaaaaaaaaa

CoffeeLover said...

lepas ni nestle buat aiskim rebus pula..hehe

Cik Itah@RRP said...

salam. wahh,,sedap ni nana :)

amal said...

waaaa, mahaaal taak ?

btw tadi amal baru buad es cream goreng heee

nana kimie said...

@msredcheesecake hihi,tula kan kak..sekarang semuanya segera je^^

nana kimie said...

@Nurzakiah Hanum sedaaaaaaap :)

nana kimie said...

@sYiRa LoKMaN yup dear,baru lagi kot ni...^^

nana kimie said...

@CoffeeLover hihi.....jimat minyak ye sis,

nana kimie said...

@Cik Itah@RRP sedap3x!

nana kimie said...

@amal nana da lama tak buat eskem goreng...btw nana xtau harga dia,sbb ni makcik yang bagi..nana makan je:)

Azhafizah Md Nor said...

wahhh sedapnya eskem goreng ni..nyum²:)

Sya Mimie said...

haritu ternampak kat UO.. tapi tak beli pun.. sedap ke?

Rai Ourkizuna said...

penah makan aiskrim goreng ni sekali je..

Maszie Fatah said...

goreng 8 saat..baik xyah goreng terus...kalau xgoreng xleh panggil eskrem goreng..?!@#

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah sini dik...sedap lah aiskrim goreng tu...rasa macam nak cuba pulak...nyum...nyum..

Ainim Suju said...

eh...sejak bila nestle ada ais kerim goreng nana?

Gee Lion said...

Macam sedap je. Belum berkesempatan nak cuba.. ^^

QasehnyaRania said...

wah dah ada yg siap sedia. xpayah susah buat ye. hiho

sHaRiNa eLyaNa said...

nak juga..hihi

shahida rahim said...

sedapnyeee..

Cikna said...

Cikna xpernah try lg ni, biasanya wat sndri je.........;-)