Wednesday, April 9, 2014

Wordless Wednesday..help me!tak boleh nak view blog sendiri:(


Namie Beauty

11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Laa cmne boleh jadi mcm nie..akak boleh view kejap jer blog nana.. kenapa ek..

Tihara said...

Akak boleh je view sekarng ni..nape nana ?

Huny eda said...

banyaknya blog jd mcm ne..cuba buang widget GUA.Blog dear..

Puteri Kasih said...

semasa membalas jejak tadi, ada beberapa blog yang puteri masuk jadi camtu juga.

Tapi sekarang blog nana dah ok :)

nana kimie said...

@Nurzakiah Hanum huhu....

nana kimie said...

@♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) tula nana pun tak tau napa kak.....isau tadi...

nana kimie said...

@Tihara nana tak boleh nak view tadi kak,dia keluar gambar kat atas tu,tapi sekarang da boleh view da:)

nana kimie said...

@Huny eda yeke ieda?ingat blog nana je..huu.btw tq so much dear!!!nana terus delete widget tu tadi,lega blog da ok^^

nana kimie said...

@Puteri Kasih oo...nana tak tau pulak..sebab tak bw pun hari ni...mogok le kononya..hihi....aah sis,sekarang blog nana da ok,tu boleh senyum lebar tu:)

cahaya mata said...

yunk..knpe??ain pun xdpt view blog jnh aritu.. alhamdulillah dh ok blik