Wednesday, May 7, 2014

Wordless Wednesday....Alat Pelipat Baju Ajaib

 

Namie Beauty

16 comments:

Prince Duyong said...

boleh buat sendiri... guna kotak ;)

deno said...

bijak!!!

adrianna syaz said...

Uih..smpai ada plipat bju ajaib ni.hehe..hebat2

Sis Anna said...

Pakai kotak pun boleh gak kan.. Hihi

Asha Lya said...

elok sgt ada alat mcm nie..kemas semua baju

RDZ Z said...

Not bad Nana...menarik jugak..

husna yusof said...

hahahah ni sape yang tak pandai lipat baju silelah beli.. hahah mcm una kt umah banyak gantung dari lipat.. eheheh

Tihara said...

senang kan ada alat ni boleh lipat baju berkilo2 :)

Aisyah Az said...

ecah selalu tgk omputih je dok guna. tapi sekarang kat msia pun dah ramai yg guna. mudah n cepat!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

sesuai utk yg kurg rjin dan takde msa..

cahaya mata said...

hihi..comeyh je.. =) nice info!

Nur Aliyah Syofia said...

salam..jemput join ga ni>>>
Super Extravaganza Giveaway!

Hadiah:
Cash 150
2015 calendar with your picture& phrase
bookmark with your picture&phrase

Step-step penyertaan yang mudah & 51 orang pemenang dicari! :)

miss fifi said...

gune tangan je la, lagi best :D

Siti Subaiyah said...

mana nak beli pelipat baju ajaib?

Siti Subaiyah said...

mana nak beli pelipat baju ajaib?

anisa said...

sy berminat nk beli..brpa hrganya? cod area mne?