Wednesday, May 21, 2014

Wordless Wednesday...Sama tapi tak serupa #adikberadik#

>>>>> anak buah nombor 3 & 4 <<<<<

Namie Beauty

20 comments:

fatin wawa said...

nama pun nak dekat2.. hehe.. both of them comel! singgah sini yer.. :D

Hafiza AizZawa said...

npk mcm twins la.. mmg sama..

Cik Itah@RRP said...

salam. ehh?? macam twin la hehhhe

Ismi Ana said...

Mmg kembar ke? Kalau sekali pandang mmg sama, tp tatap lame2 muke baby tu ade lainnye. Heeee~

nana kimie said...

@fatin wawa hihi..tula takda beza sangat kalau sebut=)

mekaseh ye sudi singgah sini...heeee

nana kimie said...

@Hafiza AizZawa tengok sekali pandang memang nampak sama kan sis,tapi abang da 2 tahun da, adik baru 4 bulan=)

nana kimie said...

@Cik Itah@RRPw'salam....heee...iras2 kan itah..kepala pun sama botak =)

nana kimie said...

@Ismi Ana takla ana,yang kiri abang, da 2 tahun da sekarang....adik baru je lahir bulan 1 ritu..=)

kebetulan jumpa gambar baju yang sama,baju turun temurun dari abang,hihi...

Tihara said...

macam kembor seiras meke berdua ni kan awok kan :)

Sayangku Zie said...

kembar selang dua tahun ni..

Izzati Amira said...

kompius!!!! then cuba sedarkan diri.. tengok tahun dorang lahir.. hahah.. comel je

Detective Fiqa said...

ehh kembar ke tak ni hehehe
btw thniah comel sgt :D bulatt

cahaya mata said...

haha..comel je.. cm kembar dah..

nana kimie said...

@Tihara hihi.....loghat pahang kan ni kak?=)

nana kimie said...

@Sayangku Zie aah..boleh jugak tu =)

nana kimie said...

@Izzati Amira bijak bijak! sorang 2012 sorang 2014....kan zati,heeeee

nana kimie said...

@Detective Fiqa adek beradek ni fiqa=) gambar abg masa 4 bulan tahun 2012, adek masa 3bln tahun 2014,

nana kimie said...

@cahaya mata hihi....baby2 semua comel!tak saba nk jmpa ain's junior=)

Diana Rashid said...

la..ingtkan kembar..tengok tarikh lahir baru tau..heheh..

nana kimie said...

@Diana Rashid bukan kak...adekbadek=) tarikh tu tarikh gambar diambil,masa abang 4 bulan,adek 3bulan..heee...nampak sama sebab baju tu kot...adik pakai baju lama abang,hihi