Wednesday, October 5, 2011

Wordless Wednesday......Popeyes^-^

Namie Beauty

10 comments:

Acik said...

pernah sekali mkn kat situ .. kat mana ye? sunway? sumwhere in kl ler, x ingat!
suda folo u dr segmen salwa ... :)

nanakimie said...

sunway xpasti^-^ nana pnah makan kat mid n mines jew..ayam dia xsdap pun kan,hehe...suka fries dia je,nyum3x!

btw thanks folow sini!t nana folow kamo balek k:)

laskar pelangi said...

best ke? kalau dibandingkan dengan MCD. mana lagi best? :)

nanakimie said...

erm,pada nana xbestpun :) tapi kalo tengah lapar abes jew semua tu ^-^ hehe...KFC jugak yang sedap!

..m@m@ T0meLL.. said...

yummmmy!nak 1 fries die :)

nanakimie said...

hehe...sis lah belanja:) nana dah abes pon makan fries dia ^-^

aima mazlan said...

wow..
enaknyeeeee...

c-ma said...

nmpk cm sedap jer...waaa...nk try lah...hehe

nanakimie said...

aima mazlan : ayam dia kurenglah aima:) mula try kat mid,ase dah xbest, try kat mines pulak mmg camtu rasanya..hehe...

nanakimie said...

c-ma : try la, belum cuba belum taw kan:)