Sunday, February 26, 2012

Wonderful Weekends! cerita disebalik penghabisan voucher di Ekspo Buku Putrajaya

assalamualaikum semua....

hah! tetiba terus ceta pasal penghabisan voucher buku 1 malaysia tu kan. huhu. dua hari berturut-turut neh nana keluar jalan-jalan dengan en.kimie. penat jalan tak abes lagi. ingatkan esok or lusa baru nak ceta. tapi nak jugak share pasal penghabisan voucher buku neh. 


masuk-masuk dewan tadi terus nampak novel yang nana nak. Mahar Setulus Hati. Ayu Emelda. nana sempat terjah dua tiga booth je. ok la ada diskaun apa semua. tak dapat lama-lama kat situ sebab nak pergi tempat lain pulak. nak cukupkan RM50. nana ambek buku islamic, buku cerita untuk anak buah and novel Ombak Rindu. 


seronok la da berjaya habeskan voucher RM150. sekeping lagi simpan untuk beli buku sem ni. dah setel part nana. cari buku en.kimie pulak. lepas tu terus keluar dewan sebab nak jalan-jalan ke destinasi seterusnya. muka neh excited la dah dapat apa yang nana nak. 


en.kimie hantar balek kolej tadi. sampai-sampai bilik, mandi solat apa semua. terus terbungkang tido. sedar-sedar ada call dari member. terusla bangun. baru la nengok buku-buku yang dibeli. bukak-bukak plastik terus rasa macam ada kekurangan. novel Ombal Rindu tak da. huaa....sedeh sangat tau. teringin nak baca. 


maybe abang tu lupa nak masukkan sekali. nengok resit ada tulis novel Ombak Rindu. diskaun 20% dapat la RM16. huhu.. takpala takda rezeki. mujur la beli pakai voucher. free kan. tapi dalam hati neh kecewa la jugak ^-^



mata tak tahan silau ^-^



sekarang neh kalau jumpa jarang da tangkap gambar. kalau dulu sampai abes bateri phone. tadi on the way pergi ekspo tu nampak orang dok snap-snap gambar tepi jalan. nak jugak la snap-snapkan. suruh en.kimie berhenti. so, buat tatapan semua. ecewah! neh la nana and en.kimie versi 26 february 2012. bak kata en.kimie. muka ku udah kembang. adoi, tak kisah la kembang kuncup pun kan:)


Namie Beauty

26 comments:

::CIK LYNN:: said...

alaa...ciannya nana...xdpt la nk bc nvel ombak rndu 2...xpa, sruh en.kimie blanja nti...hehe

nway, nana n kimie sweet!! =)

IntaNBerliaN said...

ooo ini ke nana.. comellah!! :-)

tiefazatie said...

alahai..cian nana..sabo je la..ada hikmahnya tue..hee

selipar buruk said...

rindula kat Jannah..heeee

Cik Adieb said...

kalo Cik Adieb dpt tu voucher , mmg akan beli novel gak :)

Eza Boom Boom said...

Eza tak ambik bocer lagi. hahhaa. macam mana nak beli gitu.. haha. :P

nana comel sangat!!!! :)

aisya said...

ada rm100 lagi tak pakai. lagi rm100 tu bagi adik je pakai.. hehe

anis hamzah said...

anis punye voucher tak abis lg. tggal RM50. tak tau nk beli ape lg..huhu sweet la nana dgn psgn :)

Zie said...

Aloo comeynya dia... dengan en abe..

fieda said...

cik abe kimie mcm pakwe hindustan la nana..hehehe..kak fieda pun sampai lani tak dpt baca lagi novel ombak rindu..memanjang habis jer..

amal said...

ohh , yg ekspo buku islam tu ehh ? :)

ieqa said...

hahaha..ak dh jmpeblog ko..hebat x?hehhe..ko dh gemok..btl lh kata kimie..pipi ko dh kmbg..hahaha..sowie mek..hehehegurau j..

wan nurul hezrina said...

serasi bersama..hihi

nanakimie said...

@::CIK LYNN:: huhu...dia da belanja nana novel lain sebelum nana beli novel ombak rindu tu..sampai sekarang terbayang2 novel ombak rindu tau ^-^

nanakimie said...

@IntaNBerliaN heee..ye...itula nana:)xda comel pun sis..huhu...

nanakimie said...

@tiefazatie hikmahnya jangan nak berombak rindu sangat kan ifa...:) bila teringat nyesalnya nana xcek balik lepas beli tu,tp xpela kan...dah xda rezeki..huhu...

nanakimie said...

@selipar buruk rindu kak anne jugak!^-^

nanakimie said...

@Cik Adieb hehe...tu la kan,nana memula tau nak dapat voucher tu dah pikir nak beli novel je:) mujur la boleh beli novel sebab memula dengar bebudak neh cakap boleh beli buku dengan alat tulis gitu je....

nanakimie said...

@Eza Boom Boom haish,cecepat ambek tau,nanti xpired pulak voucher tu:)

kalo eza xnak,bagi nana pun boleh ^-^

nanakimie said...

@aisya wah,banyak tu bagi adek,bagus2:)

nana beli buku2 latihan je utk adek,dia upsr tahun ni...and buku cerita utk anak buah:)

nanakimie said...

@anis hamzah kalau nana dah abes da rm50 tu,tp lecturer suruh beli buku dia.adoi;p

sweet ye,hee...mekaceh:)

nanakimie said...

@Zie hehe.....^-^

nanakimie said...

@fieda yeke sis?hee....nana banyak kali dahjumpa novel tu,tp tak rasa nak beli pun,bila dah ada voucher ni,ingat nak beli la:) dah beli tercicir pulop...saja xnak bagi nana bacakan ^-^

nanakimie said...

@amal aah,amal p jugak ye?:)

nanakimie said...

@ieqa eleh,hebat la sangat ^-^

oit,kuang asam jawa kamu ye...tp mmg betul pun dah naik muka ni,huhu...

nanakimie said...

@wan nurul hezrina hehe...dah mcm rancangan dekat astro tu pulak:)