Sunday, March 25, 2012

Miss my baby boo (◕‿◕✿)

assalamualaikum semua....


neh la baby boo nana ^-^ merangkap anak buah nana yang ke3. 

gambar neh masa umur dia 1 hari. baru je melihat dunia:)

nama : nuril aisy ar-rayyan

tarikh lahir : 20 february 2012

berat masa lahir : 3.96kg

berat terkini ( 1bulan ) : 4.9kg

tadi mak nana bagitau aisy batuk and selsema. berjangkit dengan abang dia. huhu..moga cepat sembuh ye baby aisy..maklang rindu aisy:)

Namie Beauty

23 comments:

::CIK LYNN:: said...

comeinyaa...gram nk cbit2 ppi tu...hehe

shiema sufian said...

Sangat comel lah nana. Syiooknya dah ade anak sedara. Shiema still belum ade lagi. tak sempat ade anak sedara ade anak sendiri dulu sebab anak sulung (:

♥ Cik Zack ♥ said...

chumel sgtttt ^_^ kte pon dh dpt baby jugakkkk :))))

IntaNBerliaN said...

ololooo comelnya... tembamlah... geram je tgk..hihii

moga aisy cpt sembuh yer..

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..comelnya@!! geram tgk..

wan nurul hezrina said...

chantiknya nama dier=)

nanakimie said...

@::CIK LYNN:: haish,tula...skg makin bambam...tak sabar nana nak balek umah neh,cuti midsem..huhu.....

nanakimie said...

@shiema sufian oo,shiema anak sulung ye,hee....kalo mcm tu,cepat2 la tawen ^-^ dapat baby sendiri,mesti lg syiook:)

nanakimie said...

@♥ Cik Zack ♥ hehe...tula,nengok da kat blog cik zack:)

ramai betul anak buah cik zack ^-^

nanakimie said...

@IntaNBerliaN dia je yg tembam,abang2 dia dulu kurus2 je,hee....:)

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI ada mcm nana x?hehehe ^-^

nanakimie said...

@wan nurul hezrina nice name kan sis,yg penting ada maksud ^-^

aisy tu kakak nana yg nak,yg ar-rayyan tu suami dia nak...jadila nuril aisy ar-rayyan:)

fieda said...

olo tomeynyer baby..mesti wangi ni...

NOOR FATIN said...

sedapnya nama dia!! heheh comel2!

cIk JanNah said...

kenapa lah baby semua comel2 kan? rasa nak geget2 jer! geram

nanakimie said...

@fieda hee..nana pun suka bau baby,wangi je kan sis:)

nanakimie said...

@NOOR FATIN tapinya panjang sangat,hee...tu belum masuk nama ayah lagi:)

nanakimie said...

@cIk JanNah betul3x:)

semua baby pun comel ^-^

Eza Boom Boom said...

comel :) hihi. nama dia best :)

AnneRaini said...

Comelnye baby...

nanakimie said...

@nanakimie tq puji saya auntie eza:)

nanakimie said...

@AnneRaini kasyah pn comel juge:)

aisya said...

unik nya nama baby ni.. hehe