Friday, March 30, 2012

Milo Sejuk (◕‿◕✿)

assalamualaikum semua....




pesanan penaja : minum MILO anda jadi sihat dan kuat ^-^

Namie Beauty

17 comments:

eyryn said...

hehe.. belum pernah rase milo sejuk nie :)

::CIK LYNN:: said...

xpenah rsa lg...sedap ke kalu xletak air sjok?

Naili said...

wahhh... boleh la aku nak rase nanti kat bilik ko.. heheh... boleh kan? ni nak tanye ni asal milo tapi cawan anlene? heheh :P

IntaNBerliaN said...

milo sejuk sedap kan.. :-)

nanakimie said...

@eyryn xpe,try la nati..hee:)

nanakimie said...

@::CIK LYNN:: mksud cik lynn kalo xletak air pnas ye? sedap je,nana suke ^-^

nanakimie said...

@Naili boleh aje:)

tu namanya da curang dgn anlene,hee...

nanakimie said...

@IntaNBerliaN aah,sedapkan sis:)

::CIK LYNN:: said...

hehe...bkn...kn milo sjok ni kna tmbh air sjok, kalu xtmbh air sjok, sdap gk ke? ayt cik lynn cm apa je...hehe

Izan Ishak said...

kak izan pun pernah rasa...sedapnya milo sejuk2 kan!

NOOR FATIN said...

lama xminum milo. hehehe saya tak suka bancuh, suka ratah je, tu yg mama xmau beli T_T

Naili said...

hahah.. curang dgn anlene..dulu dr.tan chin peng penah bg tau, kat pasaran dulu ade milo sejuk dlm tin.. milo ke nescafe, x igt ar.. bila ko bukak tin tu, air milo tu jd sejuk! ni semua teknologi la... tapi skng dh x jual dah..

nanakimie said...

@::CIK LYNN:: oh,xtau la nana,hee...ase sama je kot:)

nanakimie said...

@Izan Ishak aah...sejuk2 la sedapkn sis,hee:)

nanakimie said...

@NOOR FATIN olo,bancuh la sedap atin ^-^ cian dia,hee....

nanakimie said...

@Naili tula,mcm2 da kmdhn ad skg ni:)

aisya said...

tak berapa sgt minum milo ni.. jd pening.. huhu