Wednesday, March 7, 2012

Wordless Wednesday...1st time dapat syiling 50 sen baru (◕‿◕✿)


credit to google


Namie Beauty

17 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

aritu beli kat mcd, smpai 2 rggt dia bg 50sen ni..hihih

Zie said...

Pernah dapat kat Jusco Ipoh,, macam tak laku..

Tapi kiut

tiefazatie said...

comel kan..hee

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI wah,bestnya!hee..nana dapat satu tu pun da teruja da:) mula ingat org tu salah bg duit,sebab kecik je mcm 20 sen,nengok balik syiling baru rupanya...^-^

nanakimie said...

@Zie aah kan sis,mcm token gitu...:)

nanakimie said...

@tiefazatie comel2x:) bila nengok mcm duit mainan pun ada...hee...nana nak simpan dulu,nanti da dapat banyak baru nak guna:)

cIk JanNah said...

jannah tak pernah pegang lagi duet baru. jakun nyaaa!!! huaa

nur anis said...

pernah dapat 20sen dengan seploh sen je..50sen belum lagi ni..tak de lagi orang nak bagi..huhu

ieqa said...

ak dpt lg byk..hehhe

ieqa said...

ak dpt dh byk dh pon..hehhe

IntaNBerliaN said...

yg 50sen akak blm dpt lg.. br dpt 10sen n 20sen..

aisya said...

selalu tgk 10sen je.. yg lain xpenah tgk pulak..

::CIK LYNN:: said...

waaa...cantiknya...lynn bru dpt 5 sen n 10sen...=)

nanakimie said...

@ieqa eleh, meh nak cket ^-^

nanakimie said...

@IntaNBerliaN hehe..nana baru dapat sekeping 50sen n 20sen:)

nanakimie said...

@aisya oo,nana xpernah ngk lg 10sen^-^

nanakimie said...

@::CIK LYNN:: oo,yeke...terbalik pulak,nana belum dpt lg 5 sen n 10 sen:)