Tuesday, April 10, 2012

Homemade Carrot Susu (◕‿◕✿)

assalamualaikum semua...
 





Namie Beauty

26 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

suka2..snng aje buatkan..

CIK MAY said...

eh..ingt kan ada tutorial buat tadi..buat la tuto..hehe..

**Kg je kat area Muadzam tu..pas kawen dok kl..keje KL.. ;)

shiema sufian said...

wowwwww, sedapnyaaaa (:

Ardini Humaira said...

nak segelas :D

Liza Razak said...

adoi..terus teringin nk minum carrot susu :)

IntaNBerliaN said...

buat carrot susu ek... sedap tu :-)

fieda said...

kak fieda suka sgt air ni..

Bui Junaidi said...

UISHH,SEDAPNYA..TERUS TERLIUR

Izan Ishak said...

kak izan suka karot susu nih!

NOOR FATIN said...

waah tgk mcm sedapp je!

tiefazatie said...

wah...mng lucky draw eh..tahniah!

wan nurul hezrina said...

kalau kat luar air buah mmg mahai.nak2 skangnie zaman serba mahai.wah adiah lucky draw=)blehlah buat selalu.bagus minum jus

♥ Cik Zack ♥ said...

peberet kite ni nana !! huhuhu :))

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI hee..aah,sngje upenye:)

nanakimie said...

@CIK MAY olo,hee...nana maen masuk je carrot dlm blender juice tu,lepas tu buh susu pekat n air sejuk cket,jadi la carrot susu:)

sedap!^-^

nanakimie said...

@shiema sufian sedap sangat!ecece,harusla puji air yg nana buat:)

nanakimie said...

@Ardini Humaira boleh3x! mai la umah nana sis:)

nanakimie said...

@Liza Razak kena cari carrot susu la gitu sis,xpun buat sendiri je:)

nanakimie said...

@IntaNBerliaN aah,1st time nana buat sendiri,sedap sangat...heee..:)

nanakimie said...

@fieda nana pun suka sis! rasanya ramai yg suka air neh^-^

nanakimie said...

@Bui Junaidi abesla semua org terliur ngk carrot susu:)

nanakimie said...

@Izan Ishak sedap kan air ni sis izan:)

nanakimie said...

@NOOR FATIN mmg sedap pun atin;p cet perasan;p

nanakimie said...

@tiefazatie abg nana yg menang,hee...nana tukang rasmi:)

nanakimie said...

@wan nurul hezrina aah,mahal kan sis...huhu...

hee....boleh sgt,antara rajen n malas je sis:)memula dpt mmg la smgt nak guna,hee...lelama terperap kat dapur je la benda tu:)

nanakimie said...

@♥ Cik Zack ♥ peberet nana juge!hee:)