Sunday, April 8, 2012

Baby Amir (◕‿◕✿)

assalamualaikum semua....


 comel kan saya?:)

gambar neh masa saya tgh maen dengan ayohlong saya

abes penuh muka saya dengan duet-duet tu ayohlong saya kerjakan

tapi saya tak nanges pun ^-^



cuma saya rasa berat je mata neh

apa lah ayohlong saya neh kan. huhu..takpa dah besar nanti siapla

saya pulak kerjakan ayohlong =.=

 




gambar yang neh masa umur saya beberapa hari

sekarang saya dah besar. membesar bagai juara ^-^

10 april nanti genap lah umur saya dua bulan:)


ayohlong yang dimaksudkan kat atas tu en.kimie =.=

Namie Beauty

32 comments:

Tihara said...

alala besar dahh dia, dah 2 bln yea :)

Nisa Greennnpanda said...

comelnye die, hihi~...

tag nana..
http://greennnpanda88contest.blogspot.com/2012/04/second-ga-by-rochellesecret.html

aimie amalina said...

alolololo
someiii
manyaaakknye duet :))

zOeY zAu YaH said...

comel =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..comelnyaaa..

CIK MAY said...

cian baby tau..kejam sguh ayahlong..~

gebot said...

ahahaha....baby duit..
wahhh,ecok bday dia....
smoga panjang umo n sihat selalu nyeee :)

IntaNBerliaN said...

wah.. ni baby yg baru lahir hari tu ek... comel!!! cpt toi membesar...

Cik Purple Pinkypuff said...

comelnyer! :D hihi..

Bulan Bintang said...

Comel.. Kesian baby dihimpunkan dgn duit ;) anda di tag ^^. jempot ke blog saya

iedchan said...

kenapa buli die..hehe.alololo cian..:P

nanakimie said...

@Tihara aah sis,cepatje baby membesarkan:)

nanakimie said...

@Nisa Greennnpanda hehe....tq dear tag nana ^-^

nanakimie said...

@aimie amalina tq aunty aimie^-^ jadi baby pun sonok kan,dpt mcm2...dpt adiah,dpt duet,dpt tido puas2:)

nanakimie said...

@zOeY zAu YaH tq aunty zoey puji saya!hehe...

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI semua baby comel-comel kan yui:)

nanakimie said...

@CIK MAY hee,tula...cian baby amir:)

nanakimie said...

@gebot aah,hari ni genap umur saya 2 bulan...tq aunty gebot doakan saya:)

nanakimie said...

@IntaNBerliaN aah sis,ni anak buah kimie,anak buah nana tak tempek lg gambar,hee....:)

nanakimie said...

@Cik Purple Pinkypuff tq aunty CP:)

nanakimie said...

@Bulan Bintang hehe....keje pakcik dia la tu:)

ok t nana terjah,thanks ye tag nana^-^

nanakimie said...

@iedchan xtaula ayhlong dia,saja la tu,hee...cian baby amir kan =.=

fieda said...

ape la ayah long ni...cian dia tau..

Izan Ishak said...

comel sangat2!! kena buli ngan ayohlong ye.

nanakimie said...

@fieda hee...ayhlong nk maen2 dgn dia,sajela tu letak duet2 kat muka bby amir:)

nanakimie said...

@Izan Ishak tq aunty izan:) aah,ayhlong saya buli saya...hee...tp saya xnanges pun^-^

tiefazatie said...

wah..sgt comel!hee..

wan nurul hezrina said...

apalagi kutip semua RM tuh simpan kat bank.hikhi

♥ Cik Zack ♥ said...

hehehe kcik2 dh ajar main duit ye ayahlong :DD

nanakimie said...

@tiefazatie tq aunty ifa:)

nanakimie said...

@wan nurul hezrina hehe...betul betul betul:)

nanakimie said...

@♥ Cik Zack ♥ xtaula ayhlong tu:)