Wednesday, April 25, 2012

Sesuci Kasih Seorang Isteri

assalamualaikum semua..

 
 
SESUCI KASIH SEORANG ISTERI... luahan hati dari kaca mata seorang suami yang berhadapan dengan dugaan hidup di alam rumah tangga. Luahan hati yang bisa menyentuh perasaan anda...

Isha...  
walau apa pun yang terjadi, cinta abang hanya untuk sayang. Ampunkan abang kerana menduakanmu. Sesungguhnya manusia cuma mampu merancang, Dia jualah menentukan segalanya.

Sofea... 
hadirmu bukan pintaku.Tetapi, mengapa kau sanggup memburu cintaku walaupun kita tidak pernah saling mengenali? Siapa aku sebenarnya padamu?
 
Namie Beauty

13 comments:

Shiema Sufian said...

macam best je :D

bb_nona said...

hye sis !
mcm best je !!
tp..sedih rse bile tgk...best ke sis?dh hbis bce kew?
anyway..alang2 dh komen..ape kate sis komen sy kt cniy plaakk..ngeheheee..tak pkse ..tk pkse..hhaaa...
sy ade test..doakn ye..

http://nonasani.blogspot.com/2012/04/pandai-ke-belajo-mandarin-test3.html

Izan Ishak said...

macam best je novel ni...

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk menarik tu..

Falsya said...

mcm nak beli jer..mesti bestkan..;D

nanakimie said...

@Shiema Sufian best,kita yg belum tawen neh syahduje baca..mulia sangat isteri dia...huhu...

nanakimie said...

@bb_nona abes da,best sangat,nona baca la nt..huhu..,beruntung suami dia ada isteri mcm isha^-^

nanakimie said...

@Izan Ishak best sis,kisah suami isteri...kebetulan ada jual novel terpakai,terus nana beli...rm7 je,heee...

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI yup,sangat menarik:)

nanakimie said...

@Falsya beli jgn xbeli sis,hee...nana pun kebetulan jumpa novel neh:)

IntaNBerliaN said...

tajuk mcm best je novel ni

tiefazatie said...

novel nie kan2..hee..lama dah xbaca novel..

NOOR FATIN said...

mestii best! nak pegi cari la nanti!