Thursday, April 5, 2012

yang di idam-idamkan (◕‿◕✿)

assalamualaikum semua....

bukan nana yang idamkan ye. kalau dah pasal beg badminton neh harusla en.kimie nana yang idam-idam kan^-^ semalam tercapai jua hasrat dia nak beli beg badminton baru. yang ada dua bahagian tu. sebelum neh bila cari kat kedai takda yang dia berkenan.



neh la beg idaman en.kimie^-^


bila nana kata ala pakai je beg galas biasa tu letak raket. takyah nak beg badminton sangat....dia balas kat nana lebih kurang macam neh la.." awak mana tau hati seorang player badminton:) " terbatuk-batuk nana dia cakap macam tu^-^




Namie Beauty

18 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

okla tu dah tercpai kan..

bunga_rose said...

hb akak pun gila badminton, sanggup beli reket yang ratus2 harga tu demi kepuasan main..tp ok la tu.. hobi yg sihat kan hihii

CIK MAY said...

mcm tunang CM jugak..hadui..dengan beg kasutnye la..hadui..semput teman die soping barang2 sukan..

tiefazatie said...

wah..best ah tue..hhihi

najibah('; said...

Alhamduliah , tercapai juga yea (: . kita pun suka maen badminton :D

Nisa Greennnpanda said...

wah...beg badminton eh...
bgus aa en kimie, b'sukan, hehe.. >_<

sori nana coz lame xjenguk sni.. XP

aRa ❤ aFiq™ said...

yew la org da minat an.. tcapai jugak impian en.kimie nak beg bdminton tuu :)

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI hee...aah,suka sangat dia da dapat beg baru^-^

nanakimie said...

@bunga_rose tula kan sis,kalo nana beli yg dua ringgit tu je...hee...^-^

aah,nyihatkan badan..nana je xbesukan:)

nanakimie said...

@CIK MAY hehe..sampai semput ye CM:) aduila....sabar je la kan,da minat diorang nak buat mcm mana^-^

nanakimie said...

@tiefazatie hee...nana tumpang epy untuk dia je:)

nanakimie said...

@najibah('; oo,suka maen badminton jgk ye:)

nana xpandai nk maen,maen sekejap dah lenguh tangan:)

nanakimie said...

@Nisa Greennnpanda aah,hope smpi tua la dia besukan kan^-^

eh,xpe....mesti nisa bz kn:)

nanakimie said...

@aRa ❤ aFiq™ aah,tercapai jugak..hee,ritu frust je dia cari,xjumpa yg bkenan:)

fieda said...

kalau dah minat mcm tu la kan nana..

IntaNBerliaN said...

seronoklah kimie bla hajat dh tercapai :-)

nanakimie said...

@fiedaaah kan sis,kalo nana pun kalo nak stu benda tu mesti akn cari smpai dapat:)

nanakimie said...

@IntaNBerliaN hee..sonok sesangat dia:)