Wednesday, May 30, 2012

Wordless Wednesday...Mother & Baby Expo 1-3 June 2012 PWTC KL


Namie Beauty

15 comments:

::CIK LYNN:: said...

msti kakak nana p nti..hehe

Nisa Greennnpanda said...

nana nk gi eh? hehe.. XD

Siti Asiah said...

kalau dekat sini2 je kan bagus...hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

xtau nak p untuk apa..hiih

wan nurul hezrina said...

boleh lah g mana taw ada pempes murah2.

Zie Madini said...

eeee bestnyaaaaa...tp jauh nah nk gi :( kena nyeberang laut..sobsobsob

NOOR FATIN said...

ala belum jadi mummy nak g macam mana :P

nanakimie said...

@::CIK LYNN:: pandai cik lynn:) akak nana nak cari stroller utk baby aisy,heee...abang2 dia tinggal kt umah je ngan nana nanti,bawak diorang nnt xterkawal..huhu

nanakimie said...

@Nisa Greennnpanda xla nisa,akak nana yg nak p:) nana p xtau nk beli apa..hee....

nanakimie said...

@Siti Asiah hehe.....sekali sekala shoping jejaoh sis ^-^

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI tula,kalo nana p mesti rasa geram je nengok bju baby chumel2x:)

nanakimie said...

@wan nurul hezrina aah sis,ne tau kan:)

nanakimie said...

@Zie Madini huhu....takpa shoping bju bby kt sarawak dlu ye sis:)

nanakimie said...

@NOOR FATIN tula...heee...untuk anak sedara pun bole atin,hehe.....:)

IntaNBerliaN said...

xdpt nak pergi.. jauh la plak.. huhuu