Thursday, December 6, 2012

Satay Willy & Downtown Mines

 assalamualaikum semua...

sekali lagi menikmati satay willy. order 10 ayam 10 daging. rasanya makan banyak kali pun xjemu satay ni. memang sedap sangat! memula ingatkan kua p makan je sekali da siap makan en.kimie ajak p downtown mines. nana pun ok jela




sampai sana kedai pun banyak xbukak lagi. tetiba en.kimie ajak masuk mines pulak. aduyai dah la nana sempoi giler masa tu. nak xnak masuk jugakla. lagi pun memang da lama x ke mines.

masuk mines 1st tempat dituju Infinity Sport House. en.kimie just beli baju sehelai. xda da merayau tempat laen. terus p downtown balik. kedai pun da banyak bukak. nana beli casing phone je. dapatla harga murah lepas en.kimie tawar2 kat makcik tu. berbeza la harga dalam mines casing flip case gitu rm35. dekat downtown rm25 dapatla rm23...
 
Namie Beauty

5 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

wah sdpnya..terliur sha..

sHaRiNa eLyaNa said...

done nespray

Mira Adzlia said...

rmi kate sate kt cni sedap...tak pnh lg try

are_lin@yu said...

laa ddk bangi ka..dkt jala kita bru smlm llu kot tasik ni..hihi

AnneRaini said...

feveret jugak satay willy ni tp budak2 kat situ agak sombonglah.mentang2 dah femes.