Tuesday, October 29, 2013

27-10-13 I'm officially graduated (◕‿◕✿)

assalamualaikum semua...



alhamdulillah..i'm officially graduated! 

terima kasih Ya Allah! tiada kata yang mampu aku ucapkan selain rasa syukurku kepadaMu.....

aku bersyukur kepadaMu...Engkau berikan aku peluang untuk aku berdiri di atas pentas menerima segulung ijazah. 

aku bersyukur kepadaMu...Engkau berikan kedua ibubapaku kesihatan yang baik untuk sama2 meraikan hari bahagia ini. dengan izinMu juga kejayaan ini turut sama diraikan insan yang bakal menjadi imam dunia akhiratku kelak..amin..insyaAllah...

tidak dilupa ucapan tahniah dariku buat semua rakan2 seperjuangan:)






gambar dengan kawan2 banyak pada nset mereka :)


....................................................................................................


alhamdulillah....hari tu jugak terus pulang jubah & ambek transkrip. senang settle awal2. mujur sempat pulang jubah sebab kul 1 diorang nak rehat pulak. untuk urusan gambar pentas mintak tolong en.kimie ambek kan nanti. tempat kerja dia pun dekat da dengan upm. 

plan mak lepas konvo nak ke Nilai. so sebelum kami ke Nilai en.kimie ajak makan dulu kat bangi. @ Restoran Nasi Ulam. da kenyang baru le teruskan perjalanan..terima kasih ye cik abam banja kami makan :) elok sampai Nilai hujan selebat2nya. dengan angin kuat. tapi tetap jugak setia tunggu hujan reda. 

apapun syukur. cuaca yang panas ditengahari petang pula dilimpahi hujan..even kepenatan tapi dengan adanya insan2 tersayang di hari bahagiaku cukup membuatkan daku bahagia..alhamdulillah...

#wonderful sunday! & my sweet beautiful big day# :)
Namie Beauty

22 comments:

Falsya said...

Congrats yang!!!!..;)

Syeeda said...

tahniah akak =)

TelingaBulat said...

nana!! tahniah!! ;)

Budu Bilis said...

tahniah :)

Sally Samsaiman said...

Yeay! congrats nana :)

are_lin@yu said...

tahniah dear..moga terus berjaya ya ;-)

Nurullai Abdullah said...

Congratulation!!! Nana....

Lieya Von Jay said...

tahniah nana :)

thisni3zahata said...

Congrats dear...!!!

Norhasniza Khalid said...

tahniah dear.. :)

Mimi Azirah said...

tahniah nana

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

Taniah dear ..alhamdulilah .. umi tumpang gembira buat dear n sekeluarga ..chak!

::Misz sunsWeetz:: said...

tahniah nanakimie =)..

ZalinZalina said...

Tahniah Nana...kak ina lak yang excited..he he..

Hunny Kitty said...

tahniahhhhhhhhhhh!!
blogwalking n follow u

Ida Yuni said...

Tahniah=)

Tukang Karut said...

tahniah...

Mimi Azirah said...

thanks nana for da voucher...xsbr nih...

princessrayha said...

thnniah dah graduate...wuuu seronoknya awak

nanakimie said...

alhamdulillah...terima kasih semua:)

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Congrats dear...happy 4 u..=D

Nisa Greennnpanda said...

congrats nana, yeay~!!!! :3
now kite same2 dh grad... hihi~.. ^_^