Tuesday, November 12, 2013

Selipar & zaman kanak2..tapi zaman da besar ni pun ada jugak tersalah sarung selipar,betul tak?:)


Namie Beauty

35 comments:

Sally Samsaiman said...

hehehe...ada je kot...kalau dah nak cepat sgt...

lynn kamarul said...

hehe penah salah pakai kot. sebelah lain sebelah lain

Risha Melon said...

Salam kenal . jom join GA ni . hadiah best menanti blogger : Simple Holiday Giveaway By SN

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

hehe dedulu kecik slalu konpius maner satu kiri kanan...mmg memanjang pakai gini...lepastu mulala jatuhkan...

adrianna syaz said...

Hoho..cmna tau ni..betui la tu..smpai skrg pun main sarung je..sedar2 terbalik je..huhu

Aefa Aerisya said...

hihik. dulu kecik2 selalu.. kiri kanan pun tak betul hehe

Nisa Greennnpanda said...

btul3... pnah wat gak mase kecik2..
mase bsar lak kdang2 salah pki kasut.. :P

Cik Itah@RRP said...

hahhaa confirm pernah!

ZalinZalina said...

Kak ina dah tua ni pun selalu pakai terbalik..he he..

sHaRiNa eLyaNa said...

Haha..xngt la dear penah ka x? Hihi...

::Misz sunsWeetz:: said...

haha tetibe mengimbau kenangan lama =)

Afiqah Adzan said...

Hehe betulx3.. Teringat pulak dulu2

Siti Nurazwaniza said...

Kalau tak ada Instagram pun boleh join dear.

GIVEAWAY BARU SAHAJA BERMULA !!!! JEMPUT JOIN & PROMOTE SEKARANG !!!!

Ada hadiah Jubah, Dress Labuh, Handsock, Shawl, Pashmina, Tasbih Digital, Cardigan dan macam-macam lagi untuk direbut. Jangan lepaskan peluang anda. Apa tunggu lagi? JOM SERTAI SEKARANG !!!!!

http://sitinurazwanizalife.blogspot.com/2013/11/simple-holiday-giveaway-by-sn.html

Lieya Von Jay said...

ahahahhaaa.betolll. so cute la.. ^_^

Mama Darwiish said...

Ala bam2 nye kaki die...cam kaki darwiish hehe

Shida Radzuan said...

salam awk ke yg sponsors voucher sya mng tu? :)

LadyBird said...

hehe.. ade2.. hihi

nanakimie said...

@Sally Samsaiman itula,takpun kadang sibuk pandang benda lain,main sarung je selipar...sedar2 selipar lain sebelah,hihi

nanakimie said...

@lynn kamarul hehe,lucu kan kak bila ingat balik:)

nanakimie said...

@Risha Melon salam kenal:) tq invte nana ye...

nanakimie said...

@(Lizz) http://haslizalizz.com/ pakai selipar tak betul mana tak jatuh kan kak,heeee:)

nanakimie said...

@adrianna syaz hihi....nana da agak da,eceh:)

nanakimie said...

@Aefa Aerisya best je teringat zaman kanak2 ribena dulu:)

nanakimie said...

@Nisa Greennnpanda setuju dengan nisa!heee

nanakimie said...

@Cik Itah@RRP heee..semua orang mesti penahkan cik itah:)

nanakimie said...

@ZalinZalina ish,kak ina muda lagi,cun lagi:)

nanakimie said...

@sHaRiNa eLyaNa ololo..takmo ngaku ye sha:)

nanakimie said...

@::Misz sunsWeetz:: kenangan kan dear:)

nanakimie said...

@Afiqah Adzan :)

nanakimie said...

@Siti Nurazwaniza ok,thanks 4 da info:)

nanakimie said...

@Lieya Von Jay comel3x!:)

nanakimie said...

@Mama Darwiish olo,kaki darwish pun bambam gini ye kak,comel:)

nanakimie said...

@Shida Radzuan w'salam...aah..heee

nanakimie said...

@LadyBird hihi:)

Affy Afiqah said...

pernah je ni masa kecik2 dulu, pastu jatuh lutut luka nangis2 pi kat abah hewhew :)
dah besar pun kadang2 ada juga, manusia tak lari daripada melakukan kesilapan :)