Wednesday, May 18, 2016

Skechers – Versatile Shoes!

Assalamualaikum semua....


Jom! Hari ni kita cerita sikit tentang kasut skechers :) Kalau tengok design dia semua nampak smart & selesa gitu. Confirm rambang mata nak pilih. Semua cantik cantik ! Bukan penggemar sukan je minat dengan kasut skechers ni tau, malah ramai juga remaja yang suka gayakan kasut versatil ini. Hanya perlu padankan sahaja dengan seluar jeans & tshirt dah cukup buatkan mereka nampak lebih trendi. 



Jenama kasut yang berasal dari Amerika Syarikat ini sudah bertahun lamanya membawakan pelbagai koleksi kasut sukan dan kasut kasual yang berkualiti. Terdapat ribuan butik cawangan di dalam pasaran dunia termasuklah Malaysia. Sudah semestinya ianya juga sering menjadi bualan ramai penggemar fesyen di seluruh dunia. Sebagai contoh, selebriti terkenal antarabangsa, Demi Lovato turut selesa menggayakan kasut skechers.



Dengan adanya teknologi baru, Skechers Malaysia sentiasa komited menghasilkan kasut yang selesa dipakai, berkualiti tinggi dan menepati citarasa pelanggannya. Haaa yang mana belum pernah dengar dan ada lagi koleksi kasut skechers ni, uols boleh la terjah website ZALORA Malaysia. Ada pelbagai jenis design kasut skechers tau. Nak nampak lebih trendi, smart, simple, feminin atau sporty uols pilihje yang mana berkenan :)



Namie Beauty

0 comments: