Thursday, July 28, 2016

BENGKUNG MODEN CUSTOMADE UNTUK IBU BERPANTANG

Assalamualaikum semua...

Entry kali ni istimewa untuk ibu-ibu selepas bersalin atau berpantang :) Eh bukan tu je. untuk bakal ibu dan kaum wanita diluar sana jugak.... Sememangnya wanita kecantikan dan kesihatan tidak dapat dipisahkan. Even dah bersalin. Dah ada anak ramai tetap nak kekal langsing sihat cantik menawan kan. Lagi lagi tang ukuran badan.  Nak ikut shape gitu. Perut pun tak menggeleber. Yang paling penting bukan luaran je nak nampak cantik. Dalaman pun sama. Nak pakai lama orang kata. Takdala kembang sana sini. Betul tak ?

Okay yang mana tengah mencari bengkung semoga entry ini membantu ibu-ibu dan seangkatannya :) Yang nak kurus. Nak slim. Nak kekal langsing. BENGKUNG MODEN CUSTOMADE direka khas untuk ibu-ibu yang bersalin melalui kaedah normal atau pembedahan (ceaserea). Ia boleh mula dipakai dalam masa 24 jam selepas bersalin. Bengkung moden ini sangat praktikal, berkualiti, efektif, elastik, mudah dan selesa dipakai.





Bengkung moden ini diperbuat dari kain berkualiti iaitu cotton scrub. Tidak panas dan ianya menyerap peluh. Ianya juga terletak kemas apabila dipakai dan tidak akan bergerak ke bawah.

Material : 
* Fabrik dari cotton scrub yang sejuk
* Pelekat velcro yang kuat dan tidak mudah tanggal
* Lapikan pelekat yang tidak berbulu
* Mudah dibersihkan
* Melekat dibadan dan pinggang

***********************************************************

3 panel bengkung
Lebar : 38"
Tinggi : 14"

Free size : S fit XXL

***********************************************************

Cara Pemakaian



1. Mula-mula tarik ketat-ketat & lekatkan panel yg atas (panel 1) dan bawah (panel 3) lihat seperti dalam gambar
2. Terakhir tarik ketat panel yang tengah (panel 2)
3. Ikut cara pemakaian ini dan ketat bengkung ikut keselesaan anda


##Tutup jahitan dengan pad sanitary yang panjang sebelum lekat bengkung (yang lurus panjang ada dijual difarmasi)



PERHATIAN

๐Ÿšซ Jangan seterika bahagian elastic dan juga bahagian berbulu
๐ŸšซJangan basuh menggunakan mesin, sebaiknya basuh dan berus dengan tangan
๐Ÿšซ Bersihkan bahagian pelekat supaya bengkung dapat melekat dgn sempurna.

Mudah aje kan..kan... ***************

Kelebihan Bengkung Moden 


Kualiti material yang terbaik dengan panel yang kemas menutup keseluruhan bahagian perut dari bawah dada sehingga ke punggung.

Ikatan bengkung yang kemas dan sempurna. Menggunakan velcro yg berkualiti, kuat dan tak berbulu.

Panjang lilitan sesuai untuk semua size badan si ibu. Harga juga sangat berpatutan dan tahan lama.

Berfungsi sebagai sokongan kepada perut lepas bersalin agar boleh berdiri dengan lurus dan mudah bergerak. Juga untuk mengelakkan dari berasa sakit setiap kali terbatuk atau terbersin. Ia boleh mula dipakai dalam masa 24 jam selepas bersalin
Berfungsi membuang angin di dalam badan dan mengelakkan badan daripada masuk angin

Berfungsi mengempiskan perut dan memulihkan keadaan kulit perut seperti mengurangkan kesan regangan, melicinkan serta menghilangkan tompok-tompok hitam pada kulit perut.

๐Ÿ”นMengembalikan kedudukan peranakan dan mengelakkan rahim jatuh
๐Ÿ”นMengecutkan rahim selepas bersalin
๐Ÿ”นMengelakkan masalah perut buncit dan menggelebeh
๐Ÿ”นMempercepatkan pengeluaran darah kotor
๐Ÿ”นMengembalikan berat badan supaya badan kembali ke berat asal sebelum hamil
๐Ÿ”นMengurangkan rasa sakit pada perut selepas bersalin
๐Ÿ”นMengetatkan perut dan otot-otot yang longgar semasa kehamilan
๐Ÿ”นMelindungi organ dalaman dan membolehkannya mengecut dengan cepat serta kembali ke kedudukan asal.

๐Ÿ”นMenegangkan kulit yang menggeleber dan menguatkan otot-otot yang tegang selepas bersalin dalam masa yang singkat.
Testimoni pelanggan juga ramai yang berpuas hati sebab badan mereka lebih cepat mengecil, kendur2 kulit tak menggeleberdan shape badan lebih langsing.




Macamana Nak daptkan Bengkung Moden Customade ni ???


Hubungi ๐Ÿ“ฒ


Page Facebook : Namie Eshoppe
SMS/Whatsapp/Telegram : 013-5914674
Email : nana.kimie@yahoo.com

CEPATTTT!!!

Dapatkannya sekarang dengan harga promosi raya ! Jimattt :)
Ada FREE GIFT lagi tau !

1 x Bengkung Moden Customade
1 x sabun selulit atau breast (sementara stok masih ada)

Terima Kasih ~
Namie Beauty

0 comments: