Wednesday, February 15, 2012

Wordless Wednesday.....Cinta Yang Kurasa - Anis Ayuni (◕‿◕✿)



Namie Beauty

15 comments:

Detective Fiqa said...

novel kan ? :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

dh beli tp yui xbca lagi~

wan nurul hezrina said...

novel ek?

Eza Boom Boom said...

lama tak baca novel ;)

fatin adawiah said...

wah ade sign lg tue..terbaik!!

nanakimie said...

detective fiqa : aah,novel la tu:)

yui : ad dulu yui buat entry kan,nana pn baru neh baca,padahal tahun lepas da beli ^-^

nanakimie said...

sis wan nurul hezrina : ye sis:) cantik kan cover dia...hee....

eza : nak baca novel kena ada mood kan eza...baru ada feel....cewah ^-^ banyak lg novel yg nana xusik,malas je nak baca...hu

fatin adawiah : hee...da lama nk jumpa penulis novel ni,kebetulan masa pesta buku tahun lepas,dia ada...cepat2 nana mntak autograf n bergambar dengan dia ^-^

Izan Ishak said...

sukanya... siap ada sign novelis anis ayuni lagi tu.

dah lama kak izan tak layan novel ni.

nanakimie said...

sis izan : hee...nana suka beli novel,bacanya belum tentu lagi ^-^ kena tunggu ada mood nak bca:)

fieda said...

cover kaler pupel..kak fieda suker sesangat..

nanakimie said...

hehe...nana pun suka,pink campur purple:)

::CIK LYNN:: said...

huyoo...siap dpt sgnture anis ayuni...hehe

nanakimie said...

hehe....kebetulan dia ada masa nana dtg pesta buku tu:)

IntaNBerliaN said...

wah.. siap ada tandatangan lg.. :-)

nanakimie said...

hee..:)