Tuesday, May 15, 2012

Bisnes Rojak Buah (◕‿◕✿)

assalamualaikum semua...


nengok gambar kat atas tu je dah kecur air liur dibuatnya, neh kan pulak dok dengar en.kimie buat bisnes rojak buah dengan kengkawan dia. petang-petang neh memang sedap kalau dapat makan rojak buah kan. huhu..

baru neh ada la bebudak jual rojak buah. satu polistren kecek tu harga dia RM2.50...ok la. ada buah mangga, epal, belimbing, sengkuang dengan nenas. tapi kuah dia biasa2 je. kuah rojak mak bee tu lagi sedap:)

Namie Beauty

25 comments:

tiefazatie said...

ok pe..best gak!hee

Nana said...

suke rojak buah ari2 mkn pon xpe hehehe
rojak mamak tu xsuke

Falsya said...

mmg wat terkecur pun air liur dh nie ha...feveret..

Izan Ishak said...

kak izan pun suka rojak buah. dah lama tak makan. kuah rojak makbee mmg best kan!

ummi anum said...

alahai..suka tau buat org terliar..huhuhu..nak jugak..

Sally Yatiey said...

terliur tengok rojak kat atas tu. hehe :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam nana..kecur lak k.atie tgk rojak buah nana ni..:D

::CIK LYNN:: said...

perrgghh...sedapnya!! kt bilik lynn ada kuah rojak mak bee ni...xbkak lg...=p mai la...hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

tau xpe..kuah mak bee mmg besh!

nanakimie said...

@tiefazatie hee,da teringin beli la kan ifa:)

nanakimie said...

@Nana
kena buat sendirila cmtu sis kalo nk mkn hari2..hehe...lg puas kalo buat sendirikn:)

nana pn xsuke rojak mamak^-^

nanakimie said...

@Falsya kalo rojak buah dgn jeruk penang,nana suke jeruk lagi sis,hee:)

nanakimie said...

@Izan Ishak aah,best sangat!colek dgn mangga je pun sedap,hehe...

nanakimie said...

@ummi anum hehe,kena cari rojak buah la camtu sis:)

nanakimie said...

@Sally Yatiey nmpk maveles kan^-^

nanakimie said...

@♥♥azatiesayang ♥♥ hehe..nana ambek kt google je gmbr tu sis:)

nanakimie said...

@Iena Eliena thx invite nana:)

nanakimie said...

@::CIK LYNN:: kalo dekat skrg jgk nana dtg,hehe:)

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI kan yui kan:)

NOOR FATIN said...

pehhhhh sedappnyaa!!

fieda said...

sedapnya nana..abe kimie guna kuah rojak mak bee atau buat sendiri..?

nanakimie said...

@NOOR FATIN haish tula atin,terliur nengok kan..huhu...

nanakimie said...

@fieda diorang guna kuah rojak instant...ada akak kawan dia buat,nana pun xpenah rasa,hee....kalau instant2 ni penah rasa kuah kacang je,makan dengan nasi impit,sedap:)

IntaNBerliaN said...

wah... mggoda betoi ni...

Zie said...

Dapnya nampak rojak ni