Monday, June 25, 2012

dari satu nak dua....

assalamualaikum semua...

malam tadi macam biasa en.kimie p main badminton. balek je dia text nana kata rasa dah tak selesa dengan raket dia tu. kena beli dua raket yang sama. raket sedia ada dia yonex dengan victor. memang lain la kan.

siap kata kalau ada dua yang sama boleh gilir-gilir, kalau satu putuske boleh guna satu lagi. xselesa main kalau nak tukar tak sama jenis.


adeh,macam2 la en.kimie ni tau. alasan je tu nak beli raket baru kan kan:)

Namie Beauty

24 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,xpela..dah minat dia kan..

tiefazatie said...

xpe..dh die suka kan..ok pe..hee

Zie said...

tiap2 tahun besday bagi raket jelah senangkan... heheh coz dah tahu dia memang suka dan guna... hehehe lawak jer..

Tihara said...

dah lama tak main badminton..seronok kan dedolu mmg ske beli raket yonex sedap nak meyemash :)

fieda said...

ye jugak tu..kurang2 ada stok kalau yg satu lagi buat hal..hehehe..

bb_nona said...

kak nana beli skalii laa..hahaa...
cun sikit ! hehe

aisya said...

btol jugak tu.. klau raket lain2, rase pun lain2.. =)

nanakimie said...

@nuyui a.k.a miss YUI haish,tula...:)

nanakimie said...

@tiefazatie aah,maenan dia masa kecik2...tu sampai besar suka maen,hee...

nanakimie said...

@Zie adui,bankrap nana kalo gitu sis,hehe.....:)

nanakimie said...

@Tihara wah,akak pun suka main badminton ye...nana maen satje da lenguh tangan^-^

nanakimie said...

@fieda heee....aah sis,tapi kalau nana guna je yg sedia ada:)

nanakimie said...

@bb_nona heee....tamola,bukan sis main pun:)

nanakimie said...

@aisya tu yg dia nak beli lain tu,xpela kan,janji dia puas maen:)

Ardini Humaira said...

abah dni coach badminton kat tempat keje dia hehe

IntaNBerliaN said...

tp betoi gak.. rosak satu, at east ada spare :-)

Dayang Syazwani said...

lamaaanya x main bdminton..
:)

bb_nona said...

@nanakimie

hehee...ala..sekali skalaaa..nnti lau kawen..turun temurun leh pki siss..hehee

Izan Ishak said...

boleh aje... apa kata nana hadiahkan raket baru utk en kimie...

nanakimie said...

@Ardini Humaira wah,hebatla abah sis:)

nanakimie said...

@IntaNBerliaN aah,tp kalo nana guna je xsama pun,hee....

nanakimie said...

@Dayang Syazwani nana pun da berzaman xmain^-^

nanakimie said...

@bb_nona hee,xmola.baek sis beli benda laen:)

nanakimie said...

@Izan Ishak hehe....tunggu nana keje nati ye sis:)