Thursday, December 6, 2012

Lunch @ Restoran Ayam Bakar Wong Solo Bangi

assalamualaikum semua...

banyak kali da lalu restoran wong solo ni. tapi xpernah masuk. restoran dia pun bersebelahan steamboat antarabangsa bangi. area-area restoran nasi ulam jugak.



so ahad lepas nana ajak en.kimie try makan kat sini. menarik jugak restoran dia. ada meja makan untuk duduk bersila kat bawah lagi. nak duduk situ penuh la pulak. so kami duduk meja biasa je.

nana xsure pelayan dia orang jawa jugak ke apa. sebab memang pakaian diorang pun ala-ala jawa gitu. macam-macam menu ada. nana order ayam kampung penyet and en.kimie ayam kampung bakar.


sampai je makanan terus makan^-^ tu yang xda gambar nak tempek sebab memasing tengah lapar. rasa dia ok la kena dengan tekak. sambal dia pun boleh tahan pedas.


Namie Beauty

3 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

ala..kenapa xgmbr makanannya..lapar ni heheh

Miza Yusof said...

tak pernah makan dekat sini lagi tapi teringin sangat. ramai cakap sedap. nana, mana gambar makanan ? nak jamu mata ni, hehe :)

AnneRaini said...

laaa ingatkan ada gambar..rupanya takde..hehehe