Monday, March 25, 2013

Mee Kari Cendawan

assalamualaikum semua...

 macam tau-tau je dah lama xmakan mee kari. sekali haa....dapat mee kari special lagi! memang banyak lah bahan-bahannya. bukan takat cendawan aje. ayam fishball tauhu tauge semua ada.

mee kari cendawan in claypot

sapa nak try meh datang gambang. gerai Along Mee Kari. gerai neh letaknya kat hentian gambang. berdekatan ump. bebudak ump mesti dah selalu lepak situ kan. nana dapat rasa neh pun sebab ngikut en.kimie p ambek BB1M. setel ambek baucer terus pekena mee kari cendawan^-^
 
Namie Beauty

20 comments:

combi said...

sedapnye...

AnneRaini said...

amboi jauh jauh tmpt mkn nana. Peraklah gambanglah..kalau terliur camne ni? hohoho

IntaNBerliaN said...

adehhh dah la tgh lapar.. telan air liur tgk entry ni.. nak g mkn nasik la jap.. hihi

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

errm terliur...nak carik la nanti biler gi gambang

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

salam dik, dtg baca entry rutin bulanan..hehe.
wah..nmpk sedap la.tp tak pernah try kt situ.hari2 gi kelas kt gambang tak menyempat nk singgah2.hehe.

nanakimie said...

@combi sedap:)

nanakimie said...

@AnneRaini hehe....nana pun asenye dapat merasa sekali tu je la,jauh ^-^

nanakimie said...

@IntaNBerliaN makan jangan xmakan sis:)

nanakimie said...

@(Lizz) http://haslizalizz.com/ jalan2 cari makan kan sis,gerai dia depan taman permainan,hujung sekali.memang xputus org datang,heee...

nanakimie said...

@Khumaera Ismail aka Mariam Ismail w'salam kak,oo,akak stdy kat ump ye?boleh la pas2 ni singgah hentian tu,hee...rojak ayam pun ada:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk sgt mnyelerakan..nyum2..

Tihara said...

sodapnye..tak taw plak kat situ ada tempat makan beshh :)

jaakechik said...

wow pekatnya kuah dia..mesti sedap ni kan..? tapi jaa makan meee... kalau kuetiow jaa suko ler...heee!

are_lin@yu said...

sedapnya tgk..xpnh rsa algi ni..hehe

ayut said...

hey you!hahahha...Ya Allah...me kari ni la menjadi igauan dan siap kempuanan la..dulu study ump..dlm sebulan tu klu tak pegi kdai ni mmg tak sah....nak me kari ni jugakkkk!!!!!! T_T

Ecah Mashuri said...

Pehhhh nampak sangat temptinggg.. sedapnye nampak. Tak pernah rasa pun..huhu

Myra Jay said...

Sedapnya Mee Kari, dah lama tak makan ;D

Diari Si Froggie said...

wasalam.. slruppp... nasib baik aida kurang minat mee kari.. hehe. kalau tak mahu mengaliur :P first time jugak dengar mee kari cendawan.

♥ CIKZEK ♥ said...

muak tak nana ? huhu

bb_nona said...

bau cendawan agk kuatt takk akak??hehehe##