Tuesday, December 17, 2013

Jawapan untuk "I Love You"

Namie Beauty

10 comments:

Pha Is said...

macam x sama je doa arab tu dengan maksud BM dia..

bila ditranslate balik, doa arab tu jadi

"aku mencintaimu yang mencintaiku keranya dia"

maybe 'dia' di hujung tu sabit kepada Allah.. tapi itu dalam lafaz yg tak nyata. 'dia' boleh jadi sesiapa.

wallahu a'lam..

Siti Asiah said...

Info yg menarik...;)

Cik Itah@RRP said...

yeahh..that answer is the best one hehe eh eh da berubah ya header nana..lama tak datang sini :)

Khai♥Rin : anies said...

setuju!

ZalinZalina said...

Kalau orang muda sekarang ni ingat Saranghae aje yek...kak ina pun :)

asha hana said...

in sha ALLAH terima kasih :')

Affy Afiqah said...

betul3 :)
ucap camtu je pun dah dikira doa :)

eintan nurfuzie said...

:)

TelingaBulat said...

thakns for sharing nana ;)

Aefa Aerisya said...

nice entry nana.. hihi.. boleh guna jwpn ni lah nanti huhu