Wednesday, December 25, 2013

Wordless Wednesday...Koleksi Fridge Magnet 251213 (◕‿◕✿)


Namie Beauty

12 comments:

Liza Licha said...

wahh.. penuh tu. mesti rajin jln2 nih. hehe.. singgh klik iklan inti

Puan Ezy said...

byknyee!

nanakimie said...

@Liza Licha hihi,tak la..suka kumpul je ni:) jarang sangat dapat jalan2 tu^^ ada yang menang giveaway,ada yg org bagi,ada yg kirim sendiri kat kawan2/adikberadik if diorang g oliday kat mana2:)

nanakimie said...

@Puan Ezy hu..xmuat da whiteboard tu haa...sebelum ni letak kat peti je,tapi kakak cakap xelok letak kat peti,tu yg gtau mak,terus mak beli whiteboard,xcited lekat terus tadi:)

Sofea Lang said...

mcm my sis jugak...hehe.. hbis die letak..tp mmg puas ble tgk kan..

Norhasniza Khalid said...

waaaaa.. banyaknya, ni kalau dapat dek anak mama si sufi,.. habissss...
hihi

Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

Gee Lion said...

Tu dia nana.. banyaknyer.. meh la sebijik :p

Sayangku Zie said...

WAH BANYAK PULAK fm.. COMEY COMEY PULAK TU

Cik Itah@RRP said...

wahh..banyaknya!

Arra Ahmad said...

sama hobi la kite.:)

Azhafizah Md Nor said...

wahh banyaknye koleksi FM dia..macam² ade

Affy Afiqah said...

whoaaaa banyaknya FM!