Monday, May 19, 2014

Top 5 Entri

assalamualaikum...




sedikit penghargaan dari saya...TERIMA KASIH buat semua visitor, follower & silent reader blog picisan ini. terima kasih kerana anda sudi berkunjung ke sini, baca coretan saya & tinggalkan jejak di cbox mahupun ruangan komen. tanpa anda semua...sunyi tak bersepi blog ini:') 



gambar2 credit google


tak dilupa terima kasih buat rakan2 blogger yang rajin menabung disini. semoga anda semua diberkati dan diredhai Allah selalu. amin. MAAF andai ada salah & silap dari saya ya..okeh! back to the topic. kat bawah ni saya nak kongsikan antara top 5 entri blog kesayangan ini. moga ianya menjadi pembakar semangat untuk saya terus berblog..!




merangkap entri pertama tahun 2014:) alhamdulillah...satu pencapaian yang membanggakan buat blog picisan ini. even takda facebook untuk ping2 entry. yang ada hanya auto ping dari busuk.org & GOOGLE search engine. tq mr.busuk & google! memang setiap hari ada je keyword tentang DONUT:) cara buat donut,  teknik buat donut lembut, resepi donut mudah, resepi donut gebu,etc..memang mudah kalau ikut cara ni sebab tak perlu timbang bahan-bahan. just guna cawan & sudu besar je untuk sukat. bahan-bahan yang diperlukan pun sangat simple.




entri pada 24 Mac 2014...tak sangka jugak entri ni mendapat sambutan. ramai rupanya peminat-peminat tudung bawal ye! tambah pulak awal tahun ni hot dengan tudung bawal ala-ala Fareeda. boleh la gayakan tudung bawal Paisley ala-ala Fareeda pulak kan^^ haaa..sebenarnya entri ni just untuk promote bisnes kawan. alhamdulillah...seronok bila dia bagitau hari-hari ada customer mesej & PM. maybe ramai yang search Tudung Bawal Paisley dekat Google! so terus direct ke blog picisan ini dan order kat dia. tapi ada jugak yang emel saya kata berminat nak beli :) saya tak jual tau kawan2..just tolong promote je. kalau nak beli boleh contact nombor yang tertera...sory:')




entri pada 5 Mac 2013...sebenarnya ada lagi nak update pasal Baucer Buku 1 Malaysia ni. tapi terperam dalam draft tak siap-siap. insyaAllah akan dipublish jugak satu hari nanti. rasanya dekat Pesta Buku pun boleh guna kan BB1M? mesti ramai yang abeskan kat sana. tapi kalau tak sempat pergi Pesta Buku yang lalu, jangan risau boleh terjah Kedai Buku Popular,MPH dan seangkatannya yang terima BB1M. rugi tau kalau tak abeskan. kalau taknak meh belanja buku untuk saya:)



entri pada 13 February 2014...hopefully entri ni membantu mummies2 untuk cari barang baby dengan harga borong. sebab apa murah & harga borong? sebabnya atasrakcollection ni online shop pre-order. memang jauh lebih murah harga dia. haaa...bukan untuk mummies je. if nak bagi hadiah dekat adik2 ke anak2 buah ke,sepupu ke bolehla usha mainan comel-comel & mengasah minda kat atasrakcollection. keperluan dapur,rumah,dress dan lain2 semua ada.


entri pada 7 Dec 2013....review tentang Red Ribbon Wedding Works. rasanya da cukup details saya share khas buat bride-to-be sekalian untuk dapatkan harga yang superb berbaloi dengan RRWW! haaa....untuk yang bajet kos pun ada. RRWW sedia membantu:) bagus sangat2! perbelanjaan lepas kawen tu yang penting kan^^ so buat B2B yang masih tercari2 baju pengantin, pelamin, photobooth, makeup, photography dll bolehla cepat2 terjah RRWW! 


ok! kesimpulannya bila tengok top 5 entri diatas ianya lebih kepada entri promosi kan. alhamdulillah....moga2 apa yang dipromote dari blog picisan ni sedikit sebanyak membantu bisnes2 online diatas untuk terus berkembang maju. aminnnn....seronok bila dapat bantu kawan2;')

Namie Beauty

10 comments:

haryati said...

Tahniah nana... banyak tu pageview...

Ainim Rashihah said...

tahniah nana. 14k views utk satu entri tu mmg membanggakan

Blog Santai said...

Tahniah Nana...Pembakar semangat tu..

Cik Itah said...

salam. waa..banyaknya page view nana,,,tahniahhh!!

Nanie Dean said...

Dahsyatnye Nana... memang tak tercalai dek akal Kak Nanie lah nak dapat visitor cam ni! haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg hbt nana.. tahniah2..

Sally Samsaiman said...

ramai org cari ek rupanya..hahaha

Ismi Ana said...

Blog kak nana dah jd blog rujukan. Tahniah! Hehe..yg pnting kite tlg bukak pintu rezeki org. Kan kan?

AnneRaini said...

tahniah...keep up the good work.

NAZLIANA SI CUTE said...

wah ramainya sahabt dia jom join ga ana
http://adna2029.blogspot.com/2014/05/ga-pertama-sambutan-hari-lahir-anak.html